Posted in Իտալերեն

Verbi Irregolari al Presente Indicativo /Անկանոն բայերը ներկայով

Andare-գնալ                           

io vado                                    
 tu vai
 lui /lei /Lei va
 noi andiamo
 voi andate
 loro /Loro vanno

Dare- տալ

io do
 tu dai
 lui /lei /Lei 
 noi diamo
 voi date
 loro /Loro danno

Fare-անել,կատարել

iofaccio
 tu fai
 lui /lei /Lei fa
 noi facciamo
 voi fate
 loro /Loro fanno

Stare-մնալ

io sto
 tu stai
 lui /lei /Lei sta
 noi stiamo
 voi state
 loro /Loro stanno

Հեղինակ՝

Ողջույն սիրելի ընթերցող, ես Ֆլորան եմ 17 տարեկան ընտրել եմ նախադպրոցական կրթությունը, շատ-շատ եմ սիրում փոքրիկներին։ Նախընտրում եմ ազատ ժամանակ ընթերցել, սիրում եմ գրել, ավելի շատ լսում եմ քան խոսում։ Այսքանը իմ մասին։Ուրախ եմ քեզ իմ բլոգում տեսնել, հուսով եմ կգտնես օգտակար նյութեր։ 🤩💛🌼

Թողնել մեկնաբանություն